Radnóti Henrik

Önkormányzati Képviselő

Visszaéltek a személyes adataimmal!

2015. május 28. 10:40 - Radnóti Henrik

computer-burglar.jpgKülönös ügynek lettem részese a napokban. Valaki a nevemmel, és városháza címével visszaélve közérdeki bejelentést tett a NAV-nál. Attól tartok, hogy valaki rosszhiszeműen használta fel a nevemet a panasz vagy a bejelentés megtételéhez A vicc az egészben, hogy annak tartalmát a NAV nem árulta el.
Természetesen jeleztem nekik, hogy én semmilyen bejelentést nem tettem, és a mai napon személyes adattal való visszaélés bűncselekménye miatt rendőrségi feljelentést tettem. 
Mint közszereplőnek fokozottan kell ügyelnem az ilyen, személyem besározásra  is alkalmas bűncselekmények kivédésére.
De bárkivel történhet ilyen eset, ezért mindenki fokozottan figyeljen az adataira, és minden esetben tegyen feljelentést ha visszaélnek vele!  

 

komment
süti beállítások módosítása